понедельник, 20 мая 2019 г.

Часник і вода врятували мене від «букету» хвороб+ зір!.


Часник і вода врятували мене від «букету» хвороб. Рецепт, який ...


www.otozh.com.ua/.../chasnik-i-voda-vryatuvali-mene-vid-b...

5 сент. 2018 г. - Постійно погане самопочуття і задишка були моїми супутниками, що, ... Як віддихалась я, так вона мені і порадила старий рецепт, яким сама вже ... зовсім, я помолодшала і, о диво, до мене повернувся хороший зір! ... Потовкти в ступці або пропустити через часничницю 50 зубчиків часнику.
Після 40 років хвороби буквально почали атакувати мій організм. ... Постійно погане самопочуття і задишка були моїми супутниками, що, взагалі то і ... Як віддихалась я, так вона мені і порадив старий рецепт, яким сама вже років 20 ... Горезвісний шум у вухах минув зовсім, я помолодшала і, о диво, до мене ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий